L’etiqueta dels productes de la teva empresa és un dels punts claus per aconseguir vendre el producte. Filtext, t’ofereix el servei d’etiquetatge i embalatge, moment en què es dota d’identitat el producte.

És molt important la realització i escollir l’etiqueta més adequada segons les característiques del teu producte i el públic a qui va dirigit.

Segons els experts hi ha dos tipus principals d’etiquetes d’acord amb el missatge que transmeten:

  • Etiqueta persuasiva: el seu objectiu és convèncer el client a través del logotip i les paraules que inclou com descompte, novetat… El tema i el logo són els punts claus d’aquest tipus d’etiquetatge.
  • Etiqueta informativa: La missió principal d’aquest etiquetatge és explicar al client informació essencial sobre el producte perquè pugui fer la millor elecció en base a les característiques.

FONT:AGP

Dins d’això, hi ha diferents classes d’etiquetes que les empreses poden sol·licitar per incloure en els seus productes:

  • Etiqueta de marca: enfocada al missatge corporatiu de l’empresa
  • Etiqueta descriptiva: centrada en la idea central que es vol transmetre
  • Etiqueta de grau: informa del grau de qualitat del producte
  • Etiqueta de preu: indica el cost del producte
  • Etiqueta de seguretat: serveix per validar el nivell d’autenticitat del producte
  • Etiqueta ecològica: certifica que aquell producte és sostenible d’acord amb els paràmetres mediambientals. Consulta més informació sobre l’etiqueta ecològica.

Procés a seguir per l’etiquetatge des de Filtext:

  • El client ens entrega el producte a etiquetar i/o embalar
  • S’inicia el procés d’etiquetatge i embalatge segons els requeriments i necessitats especificats pel client.
    • En el cas de detectar algun possible error en la qualitat de la partida que afecti la majoria dels productes, Filtext t’ofereix un informe detallat de la situació i possibles solucions al respecte, sempre tenint en compte els timmings generals i la seva viabilitat.
  • S’entrega el producte etiquetat i embalat. L’entrega es pot realitzar de dues maneres; o bé transportant-lo a casa del client o acordant una data de recollida amb el mateix.
  • En tot moment el producte està emmagatzemat en les nostres instal·lacions amb la seguretat i discreció corresponents.

Selecciona la tipologia d’etiqueta que més s’adapti al teu producte per aconseguir i aconsegueix una major rendibilització.